pigg och glad på en söndag

Igår var Lowa här och det blev lite vin och sen utgång på tegel.
Vi har nu listat ut exakt hur mycket vi kan dricka och köpte endast en öl på tegel. Vilket gjorde att vi gick o la oss nyktra och är pigga idag. SÅ värt.
Jag ska aldrig må så dåligt som jag gjorde efter den galna Riche/teatergrillen-kvällen. Aldrig.

Just nu sitter jag i sovrummet i sängen och myser framför datorn. Brevid mig har jag världens keligaste kisse.
Han är sååå sällskapssjuk. mysigt!

R var på grabbkväll igår men nu vill jag faktiskt att han ska komma hem. saknar honom ♥ min pusselbit.









Bjuder på en bild på mig och min andra hälft från Italienresan. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0