Nyjobbad och nyshoppad

Har idag jobbat på The bodyshop i väsby centrum. Jag blev inlånad för att vara med och sminka modeller som jag skrev imorse!

Det var så hiiimla kul verkligen och jag är stolt över mig själv. Riktigt snygga blev dom allihopa.
Jag har en förmåga att få prestationsångest för sånna här saker men sen när jag väl är där så njuter jag bara hur kul och givande de är. Människor är tacksamma och blir glada. Då smittar de ju av sig direkt.

Sen när jag kom hem runt halv fyra tiden åkte jag och R direkt till täby och fick honom klippt. Medans passade jag på för lite shopping. Blev en ny snygg väska






Endast 299 fick jag ge för denna skönhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0