ja hej..

Nu var det ett tag sen kan man säga :)

Jag är dålig bloggare nu känner jag, ändå är det några tappra jävlar som besöker bloggen varje dag ;)
Senaste tiden har handlat mycket om jobb!
Det känns som jag jobbat hela tiden, varannn helg är hela tiden. Varit fokus på så mycket annat än lugn och ro senaste tiden.

Man kollar ut från fönstret idag och ser snö...då vill man ju grina. Jag vill åka utomlands och ligga på en badstrand och mysa!
jag tittade precis på lite kort och skulle kunna tänka mig att skruva tillbaka tiden till Italien-resan förra året :(


Huset vi bodde i med utsikt över Gardasjön...



Vandring på berg, utsikt över alperna <3


En svalkande drink nere i Gardastad





På promenad och förmodligen tycker vi olika i någon fråga :)

Inatt har vi sovit i Knivsta för att Rob skulle skjutsa sina päron till arlanda, dom skulle till Slovenien.
Runt två blir det hemåt! Kvällens planer är ännu ovissa...

Ha en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0