Godmorgon våren

Imorse var jag uppe hemskt tidigt, klockan stog på 06,15.
Detta har såklart en förklaring, vem vill annars gå upp så tidigt på en fredag ;)

Lilla korven skulle till vetrinären, dock av en trevligare anledning än sist.
Han skulle få sig en hälsoundersökning och en vaccinationsspruta. Det gick kalas och han var supersnäll.
Däremot var han väldans gnällig när jag TVINGADE ner honom i transportburen. haha stackars liten.
Vetrinären berömde honom vilken snäll och trevlig katt han var, det skrev hon tillochmed på hälsointyget :)
Stolt!


Men OJ så glad han var när han fick komma hem igen. :)

Idag har jag jobbat 14-20.  Men känner mig ändå väldans trött nu. Trots att det bara är 6 timmar (-1h lunch)


I helgen blir det Ikea med mamma & David och Robin. Mamma ska installera ett nytt kök hon. Så vi ska hjälpa till. Imorgonkväll drar Robin på "grabbkväll" och jag blir kvar hemma jag =/ Har sånt sug efter att göra något.
Någon som vill hålla mig sällis? :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0