Vila i frid



Min älskade, otroligt saknade kisse. Du lämnade oss igår 27 februari. Det började med kräkningar en hel natt innan vi åkte in till albanos djursjukhus. Tyvärr fick vi ett negativt besked efter vi lämnat henne där för undersökning. Hennes njurar hade slutat fungera och prognosen för henne var väldigt dålig.

Vi kände direkt att det var minst egoistiskt att låta henne få sova.  Hon var glad i det sista skedet och var glad att se oss.
Hon fick bli drygt 3,5 år bara. <3 

Det känns otrolig orättvist och allting hände så fruktansvärt fort. Jag förstår fortfarande inte och har flera gånger under natten vaknat upp och kommit ihåg allt och låtit tårarna rinna. Det är så overkligt. iförrgår låg hon och sov brevid mig och kurrade. Och nu leker hon i katthimlen <3


Jag älskar dig kisskatten, tack för alla fina stunder du gett mig. Jag kommer aldrig glömma dig.

Vila i frid Fiona   2008-06-23 → 2012-02-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0