Slutjobbat

Har kommit hem efter en jobbarhelg och känner mig helt slut.
Så underbart att komma hem och bara hoppa in i duschen och sen krypa in i myskläder och tofflor.

Jag ställde tofflorna precis vid ytterdörren när jag gick imorse så jag liksom symboliskt skulle tänka på hur skönt de ska bli att vara ledig när jag väl kom hem och tog på mig dom. Är jag konstig eller är det någon annan som gör så? :)

Jag har jobbar sista dagen med fina Fanny. Hon flyttar hem igen till Skellefte. :( Glad för din skull men jag kommer sakna dig ju, alla dina tokigheter på helgerna så man bara kan skratta. Dina konstiga och roliga idéer.
 :) Lycka till med allt ♥






I helgen har jag hunnit med lite shopping också. Har småshoppat bara eftersom tisdag bjuder på en heldag inne i stora staden med lillfisen ;)
Det ska bli mysigt och strosa runt och sen sätta sig på nån mysig restaurang och käka en god lunch :)

Jag har iallafall värmt upp och köpt lite underkläder och annat smått och gott. Bland annat detta fina armband.





Tycker denna typ av smycken är otroligt snygga, inte massa krusiduller utan bara blank och enkel. Har haft svårt att hitta liknande eftersom mina handleder är för små så den bara glider av. Men nu så.
Köpt på Lindex 69:-

Och när jag kom hem idag letade jag efter båda kattorna. Korven kom springande och hejjade vid dörren men lilla fröken var svårare att hitta...eller?



Knäppfröken..

Vilket långt inlägg detta blev men ikväll ska vi bara mysa och ha söndag. Vi är lediga imorgon och får sovmorgon! Hurra!

Ha en underbar söndagskväll!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0