Sjukis...

Ända sedan söndagsmorgonen har jag haft så hemskt ont i halsen att jag knappt kan använda min röst!
Jag är helt säker på att det ligger och gömmer sig en förkylning, den verkar bara inte vilja så ut helt?

Imorgon är ju min första dag på drottninggatan och jag vill ju gärna inte börja med att vara sjuk =/ känns inge bra alls, men kan jag inte prata är det ju ingen störra ide att gå dit iallafall. Får se hur det artar sig under dagen.






Jag har legat i sängen hela dagne och bara glott på tv. Har haft mina älsklingar med mig. Sötnosarna!

Jag tänkte bränna ner något att titta på.
Vampire Diaries, Vad blir det för mat eller Once upon a time?

Det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0